Reklamace zboží DRE

Výrobky značky DRE se vyznačují vysokou kvalitou, velmi nízkou kazovostí a zároveň jsou dokonale chráněny před poškozením během přepravy. Pro přepravu zboží DRE využíváme zkušenou dopravní společnost TOPTRANS, která je zárukou bezpečné dopravy. Po celou dobu manipulace se zbožím DRE na našem skladě i během přepravy provádíme důkladnou fotodokumentaci, abychom předešli jakýmkoliv potížím. Náš sklad je zároveň monitorován kamerovým systémem. Pokud však dojde k poškození některého zboží, nemusíte mít žádné starosti  ̶  náš způsob vyřízení reklamace je velice jednoduchý, efektivní a samozřejmě vás nic nestojí.  

Při převzetí objednaného zboží DRE je důležité, abyste ho pečlivě překontrolovali, zejména prosklení dveří. V případě nalezení jakékoliv závady či nesrovnalosti je třeba dané zboží nafotit včetně  identifikačního štítku, který se nachází na obalu zboží. Jestliže byla závada způsobena dopravcem TOPTRANS je třeba vyplnit reklamační formulář, který vám poskytne řidič. Reklamaci v takovém případě hradí dopravce. V případě, že se jedná o závadu způsobenou během výroby zboží či daný kus neodpovídá specifikaci v objednávce, kontaktujte naši společnost a zašlete na náš e-mail (info@dvere-akce.cz) fotografie vadného zboží DRE včetně identifikačního štítku. Reklamaci v takovém případě hradí naše společnost. Po přijetí informací a fotografií začne naše oddělení reklamaci okamžitě řešit. Důležité je, abyste s vadným zbožím DRE nijak nemanipulovali a ponechali ho v původním obalu. Nový kus vám pošleme a vadný kus si vyzvedneme na vlastní náklady. 

Fotogalerie